Summer Love! 13

Jack:

 

Jag sprang efter Malin och vi skratta.
-"Dom var ju sjukt snygga"Säger hon och jag bara glor på henne.
-"Men och"Säger jag och hon ler.
Jag kan inte få den svart håriga killen ur mitt huvud jag känner igen honom från någon stans jag vet bara inte vart.
Vi lägger oss på gräset och innan jag vet ordet av står två killar framför mig och jag tittar upp på dom.
-"HELLO!!"Säger den Blonda med ett stort leende.
-"Hi"Säger jag och ler mot honom.
Killen med kort brunt hår ler mot mig.
-"I´m Liam and this is Niall"Säger han och jag ler.
-"I´m Jackie but call me Jack. This is Malin you can call her Malin"Säger jag och dom brister ut i skratt och lika så gör jag och Malin.
Vi pratar ett tag ända tills dom andra tre killarna kommer.
-"This is Louis, Harry and Zayn"Säger Liam och jag ler mot dom och när jag ser Zayn så vet jag vart jag känner igen han ifrån...

 

-"So Beautiful how are you?"Frågar killen mig första dagen jag är i London.
Jag känner genast att det var en dålig ide att gå ut och titta runt i stan för att hitta en affär som säljer godis.
-"I´m fine"Säger jag och han ler ett sliskigt leende mot mig.
-"My name is Erik"Säger han och jag tittar på honom.
När jag inte svarar så trycker han upp mig mot väggen och jag inser att vi inte kommer att bli så goda vänner.
-"You are a little bitch"Spottar han i mitt ansikte och jag känner doften av alkohål.
Han slår till mig och jag skriker ett hjärt skärande skrik.
Hans leende växer och fortsätter slå mig.
Tårarna letar sig ner för mina kinder.
Han ska just slå mig när jag hör ett skrik.
-"WHAT ARE YOU DOING!!!"Skriker rösten och jag tittar upp mot vägen och ser en kille stå där.
Hans svarta hår ser stylat ut och hans bruna ögonpassar han.
I ena handen håller han en ciggaret och jag ser att den här Erik blir obekväm med hans närvaro.
Erik springer i väg och ena hållet och jag reser mig upp från marken där jag hamnat och går uppåt på ostadiga ben.
-"Thanks"Säger jag och ler mot honom lite lätt innan jag går därifrån.

 

Jag slår handen för munnen och alla tittar på mig och jag ser att när Zayn killen tittar på mig tre dubblas hans ögon.
-"It´s you"Säger han och jag tittar storögt på honom.
-"Omg"Säger jag och han tittar bara på mig.
Jag vet inte vad jag ska göra jag vill inte att någon ska veta vad som hände den kvällen..
Det var den första gången Erik slog mig och skadade mig.
Det var därifrån allting börja och vem vet vad som skulle kunnat hänt om inte Zayn hade kommit.


Kommentarer
Postat av: Moa

super!!!!

2013-04-16 @ 14:46:19 / URL: http://moaandlisa.blogg.se
Postat av: Olivia

Grymt! Meeeeer :D

2013-04-16 @ 17:53:50 / URL: http://lovveonedirection.blogg.se
Postat av: Julia

Grymt:)

2013-04-16 @ 22:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback