Count On Me! 5

2009

Jag springer bakom Bella hennes hår fladrar så fint. Jag vet att jag igentligen är mycket snabbare än henne men jag gillar att se hennes hår lyfta från hennes axlar när vinder fångar det.
Hon har på sig en vit sommar kläning som sitter perfekt på hennes kropp.
Jag kan inte fatta att jag haft sån tur att ha henne liksom alla killar i Wolverhampton vill ha henne och dom flesta i hennes skola också det märkte jag när jag var där förra gången alla titta på henne men den enda hon titta på var mig och det kändes så bra.
-"Titta säger hon när vi kommer fram till eken och dens gröna blad har slagit ut över allt och jag tittar på det med beundrande ögon aldrig har den sett så vacker ut som nu.
-"Kom"Säger Bella och drar med mig eken samtidigt som hon tar upp en liten fickkniv ut sin väska.
-"Vad gör du?"Frågar jag nyfiket och hon ristar in ett L och ger mig kniven och jag ler samtidigt som jag ristar in ett L hon ler och tar min hand och samtidigt drar vi ett hjärta runt det.
-"Du och jag föralltid Liam"Säger hon och ler.
-"Du och jag för alltid Bella"Säger jag och kysser henne.
Vi sitter i trädet i flera timmar och bara snackar ända tills solen håller på att gå ner och Labella hoppar ner från trädet och sätter sig mot stammen i stället. Jag klätrar bara ner till den lägsta grenen som är väldigt lågt ner och där kan jag sitta. Labella lutar sitt huvud mot mitt knä och innan jag vet ordet av så har hon somnat.
Jag tar ett stadigt gräpp om henne ochkliver ner från grenen samtidigt som jag ser till att Labella inte vaknar.Jag sätter mig ner på marken och lägger hennes huvud i mitt knä så att det blir bekvämare än att sitta.
-"Liam du behöver inte göra det här för mig"Säger hon och tittar på mig med sina underbart chokladbruna ögon som är så perfekta.
-"Men du sov och jag ville inte väcka dig för du var så gullig när du sov"Säger jag och hon ler mot mig.
-"Liam... Jag älskar dig"Säger hon lite osäkert och tittar mig i ögonen och dom 3 orden har jag alltid velat höra från henne.
-"Jag älskar dig också Bella"Säger jag och hon kysser mig mjuikt på läpparna.
-"Jag kommer sakna dig så mycket sen när jag måste åka här ifrån!"Säger hon och en ensam tår rinner ner för hennes kind som jag snabbt är där och torkar bort med min tumme jag vill inte se henne gråta det gör ont i mig att se.
-"Snälla gråt inte vi kommer ses snart igen"Säger jag och ett litet leende pryder hennes läppar och jag kysser henne snabbt.


Kommentarer
Postat av: Izza

mer :D Super bra! Jag älskar din novell!

2013-01-06 @ 14:33:55
Postat av: Moa

Super bra!!

2013-01-06 @ 15:23:17 / URL: http://moaandlisa.blogg.se
Postat av: Olivia

Grymt bra! ;)

2013-01-07 @ 03:06:40 / URL: http://lovveonedirection.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback