We See What We Want. 9

Jag står bredvid Niall och Louis och försöker att inte låta mina tårar strömma ner för mina kinder, men det är en aning svårt då jag känner mig så lycklig. Framme på scen står Pierce The Veil och spelar King For a Day med Kellin.

-”Okej när vi spelar nästa låt så vill jag att alla här inne tänker på någon speciell person som betyder mycket för er.” Säger Kellin när han och Sleeping With Sirens står på scenen, jag försöker att inte gråta då jag vet vilken låt det är då han sa exakt samma sak igår.

 

Stay for tonight

If you want to

I can show you

What my dreams are made of,

as I'm dreaming of your face

I've been away for a long time

Such a long time

And I miss you there

I can't imagine being anywhere else

I can't imagine being anywhere else but here

 

Jag kan inte låta bli att fälla ett antal tårar då det verkligen är en av mina absoluta favorit låtar, den är verkligen underbar och den som säger något annat kan ta sig där bak!

Jag tittar över på Louis som sjunger med allt vad han har, han ser ut att ha väldigt kul och jag kan inte låta bli att titta över mot Niall.

När min blick möter hans så känns det som om allt runt omkring oss bara försvinner som det enda jag kan se är den underbara blå färgen av hans ögon, som om han kan titta rakt in i min själ. Jag kan inte slita blicken ifrån honom, han är så himla vacker. Den mörklagda arenan får honom att se ännu vackrare ut än vad han redan är.

 

How the hell did you ever pick me?

Honestly, I could sing you a song

But I don't think words can express your beauty

It's singing to me

How the hell did we end up like this?

You bring out the beast in me

I fell in love from the moment we kissed

Since then we've been history

 

Han lutar sig ner mot mig och jag kan inte låta bli att titta ner mot hans läppar, dem ser så perfekta ut och det är det enda som jag kan tänka på. Jag måste tänka på vartenda andetag som jag tar bara för att fortfarande försäkra mig om att jag faktiskt andas, det känns som hela jag känner mig som en bomb som kommer explodera om inte han gör någonting, som om jag inte kan kontrollera en enda led i min kropp. Allt jag kan fokusera på är han och hans perfekta ögon och läppar, han och hans perfekta personlighet, han och hur perfekt hela han är även med alla tatueringar och piercings. Jag har aldrig tycket att tatueringar har vart så himla snyggt men nu står han här framför mig och bevisar motsatsen mot mig som ett bevis på två ben.

 

They say that love is forever

Your forever is all that I need

Please stay as long as you need

Can't promise that things won't be broken

But I swear that I will never leave

Please stay forever with me

 

När hans läppar kolliderar med mina så kan jag inte låta bli att släppa ut ett förvånat litet skri, men det blir som ett mummel mot hans perfekta läppar, jag tappar fokus om allt runt om kring oss och fokuserar bara på hur hans läppar känns mot mina, som om hela världen runt omkring har stannat och vi är i vårat alternativa universum.

Jag märker inte ens att Louis bredvid oss slutar att sjunga allt jag fokuserar är på hur perfekt allt känns.

När vi skiljs åt så ler han mot mig som han just gjorde något han har velat göra så länge, jag kan inte låta bli att låta mitt eget leende bli större än tidigare. Musiken på scen fortsätter att spela men det känns som om jag inte riktigt inte kan fokusera på den lika mycket som tidigare, något som är ganska så dåligt då det är därför som jag är här, men just nu kan jag inte bry mig mindre.

När konserten är slut så tittar jag på Niall som böjer sig ner för att kyssa mig igen.

-”Nej nej nej, inget mer kyssande för dig unge herre.” Säger Louis i en överdriven röst något som får mig att skratta en aning, dem här killarna har verkligen fått mig att må bra under en sådan kort tid, jag gillar det.

Min telefon avbryter mig och jag ser att mamma ringer och har skickat ett sms att jag måste skynda mig för att hon måste hjälpa till på jobbet under nattskiftet.

-”Det var underbart att träffa er men jag måste verkligen gå, hej då” Säger jag och kysser Niall snabbt en sista gång innan jag springer mot parkeringen som jag vet att min mamma kommer vänta vid.

Jag hoppar in i bilen och mamma börjar genast att köra hemåt och jag försöker att inte le som en jubelidiot för det skulle vara ganska uppenbart för mamma att någonting måste ha hänt, och jag har inte någon lust att berätta om hur jag kysste en total främling på en konsert som min mamma tyckte var onödig då jag redan gått på den en gång.

-”Hej då, jag älskar dig, vi hörs i morgon” Säger hon och kysser min kind innan jag hoppar ut ur bilen och skyndar mig in för det är en aning kallt då det är i april.

Jag kommer innanför dörren och ser Oliver stå där med ett leende och en morgonrock, han ser en aning trött ut så jag antar att han bara väntade på att jag skulle komma hem så han skulle kunna gå och lägga sig.

-”Hade du kul?” Frågar han mig och gäspar efter och jag nickar bara och ger honom en liten kyss på kinden innan jag skyndar upp för trappan för att låta honom gå och lägga sig ifred, jag tror han behöver en aning sömn.

Jag lägger mig ner på sängen och försöker att somna men det är svårt då allt jag kan tänka på är hur Nialls läppar kändes mot mina, jag undrar när jag får se honom igen…

Jag sluter mina ögon och låter sömnen ta över…

 

Shit jag bytte aldrig nummer med Niall, vilket betyder att det inte finns ett enda sätt att få tag i honom som värkar vettigt.

-----------------------

HERE YOU GO! En halvtimme försent men det är inget jag bryr mig i nu för jag är på så jädra bara humör för att Sleeping with sirens RT mig i går!!!! Fantastisk känsla.


Kommentarer
Postat av: Emelia Selin Nilsson

Hejhej! tänkte bara höra om du vill göra ett länkbyte med mig! :)

Kraam!

2014-10-14 @ 23:24:11 / URL: http://nnovellbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback